onsdag 22 september 2010

men wtf people

im goin insane. inget skämt alltså.

lista på vad jag har bakat idag (ja. you heard me, BAKAT):

-kladdkakemuffins, som hängde utanför sina muffinsformar (och inte på ett bra sätt)

-regnbågsmuffins. jag vill helst bara slippa prata om det. desperation och att kunna browsa på youtube är en dålig, dålig kombo.

-cheesecake ! den enda helvetes saken som gick rätt! och allt är tack vare nigella lawson. eller ja, hennes hemsida. HALLÅ kan man annat än älska den kvinnan? I THINK NOT.

-rischoklad. inte ens gott. meningslöst. kletigt också.


ursäkta min bitterhet.
eller vänta, nej. ursäkta mig inte.

nej, det fanns ingen anledning till detta plötsliga bakverks-begär, jag tror jag blev lite fucked upstairs pga hemkomst från norge efter studenten, faktumet att inte ha något att göra OSV OSV bullshit anyways. EHEHE yeyeyyeyeye nu ska jag sova, i guess. KISSES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar