söndag 14 november 2010

norwegian

nyinflyttad. ska man säga så? jag har tagit allt mitt smink(loves), en stor del av min garderob och några enstaka småprylar med mig och stoppat in dem i ett rum, i en lägenhet i trondheim. trots detta är det bara lägenheten min pappa har här. bäst jag bloggar om det. det enda vettiga.

vi har ett cupcakebageri runt hörnan, fairytale cupcakes heter det. haha. men jo. gott. vi köpte fyra st med tillhörande box. cute. har hittat en låt med pink jag gillar för första gången sedan 2004 typ. bra, den heter raise your glass.

'right, right, turn off the lights, we gonna lose our minds tonight, what's the dealio?'

såå, jag blev godkänd i min tentamen. woah! awesome.
nu är nästa steg to get a job.
och första steget i det steget är att översätta cvn till norska.

fuck, varför är det alltid så?
det är hundra små steg i varje steg som är ett av stegen på väg till något. det fucking störiga är att man aldrig vet varför man ska ta nästa steg, men att om man låter bli kommer man stå stilla och vänta tills man orkar ta nästa steg. vadfan?



såhär ser jag ut nuförtiden. nästan? eller? vet inte när denna bilden är tagen, men
känner att det inte är relevant nog för att jag ska orkar poängtera det. och ändå gjorde jag nyss det. MEN!! ahhh. nu orkar jag inte sitta och skriva ner rösterna i mitt huvud som bråkar längre.


tja, ses, blu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar