tisdag 1 juni 2010

gospelkonsert, divor, öl och vänner.

pauline

maaaha. vi hade gospelkonsert igår. artisten pauline, alltså. kunde varken melodier eller texter. vad är grejen med det? diva, eller ? hon verkade ganska så nervös, så det kan väl knappast vara fallet. fattar inte grejen. high off her ass, perhaps. tjackad, typ.

anyway; efter konsertern drog vi ut och drack öl. vi hade klago-rundor, och berättade om första intrycken alla fått av varann. crazi. väldigt bra kväll tycker jag. det var så längesen jag träffade qim, vi shottade, pratade och bytte nummer igen - fint! så, det blir fika imorrn, kommer blir väldigt bra tror jag.

jag känner hur jag upprepar ordet "bra". det är endast pga mitt nyupptäckta hat för orden "mysigt" och "trevligt". jag har verkligen slut på ord som förklarar positiva situationer. jag måste skaffa en ord-kalender. älskar sånt! skulle verkligen vilja ha världens största vokabulär och komma med i guiness rekordbok. känns väldigt 1998. känns bra.

anyway 2.o; här är bilder från utekväll på nyhavn:

regnbåge= inget regn på studenten?



qimpie, idie & yaz. hahah vi kunde fan vart gangsters, så feta namn som vi har.



bobbo, linnet och amanda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar