söndag 18 juli 2010

o3.52

godnatt/morgon, whatever you like.

jag sitter här i denna sketna dubbelsängen, som nog egentligen bara är två sängar ihopskjutna. jag fattar faktiskt inte varför jag inte somnar snart, jag är trött och riktigt hungrig. idag var jag en jävla whining bitch, och bara bölade över att vi var fattiga studenter/polska målare med en lön på 5 spänn i timmen. bra liknelse. nää, men seriously. suger att va fattig, men det är ju bara att bita ihop, tjugo tusen pix på kontot om fjorton dar, så. YESSSSSS. home run, score, nailed it. finns så många bra uttryck som hade passat perfekt in i situationen.

imorrn (eh, typ nu?) ska jag och julia till kyrkan. (ja, kyrkan.) god is our only friend. här i twinheim regerar nämligen white trash/trailor trash-generationen. ja, jag tror tamefan man kan kalla dem en generation, för det är som att alla ungdomar (ålder 14-20) är helt inne på att bära för mycket smink, hela gina tricots jävla sommarkollektion från -04 och en sjukt taskig attityd.

men åter till det här med kyrkan. i verkligheten är det bara min mamma som ska sjunga på en gudmässa, för hon känner organisten, så därför ska vi vara där och agera moraliskt stöd. i en kyrka. hahaha. bra sagt. varje gång jag befinner mig i en kyrka .. ja, jag ska inte ens gå in på det. det får bli en annan gång. ANYWAAAYS; vi ska dit imorrn, och sen på lunch.

och det var söndag. hell yeah. inte fan är jag redo för måndag ännu. idag låg vi och solade i en park (vid en kanal, vid en bro, vid.. äh whataver, ingen skulle fatta ändå, för denna hålan har inte en jävel besökt, nämligen) och svettades. då läste jag klart elsas mode. gillar, gillar, gillar.

i fredagsafton var vi out and about med vår danska väninna Lea och hennes snygga vänner. livet var väl, kan jag ju säga. enough about that. nu, sömn.

over and out.


bild helt jäkla orelaterad, den är tagen första inflyttningsdagen på fersens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar