söndag 24 januari 2010

söndagsfunderingar !

svensktalet blir om systerrelationer, jag tyckte det kunde vara intressant. skriver bara stödpunkter, det kommer inte vara lönt för mig att skriva ner vartenda ord.

är så jäkla köpsugen, att det är helt sjukt.
istället för att beställa ringar och toppar från forever21 äter jag glass med oboy på. bra deal, kommer funka perfa för summer '10.

haha skumt att säga summer '10, istället för '09. ingen nolla i början. (wtf?) nä, obviously ingen nolla. men ja, det känns så annorlunda med 2010. på alla sätt och vis. både längtar och fruktar till studenten. längtar, fruktar - luktar? näeh, vad håller jag på med. vamlar. nu sitter jag här i min stol och skriver, dricker juice, tänker på framtid, vad jobb och mer cash kan innebära. resor, party, egen lägenhet. är det nu livet börjar?

från det ena till det andra, jag vill börja rida igen.
alltså, verkligen INTE med lärare och rida runt i en cirkel och lära sig skit, nej nej. jag vill bara kunna åka till ett stall, grabba en pålle och bara.. rida rakt ut i skogen. eller i en paddock, eller whatever, men jag vill kunna avgöra själv vad, hur, när jag ska rida.

eller måste man skaffa en egen jäkla krake för att få dessa privilegier ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar