måndag 25 januari 2010

eftermiddag hos mac, mammahemkomst och kvartett!




ååååååh...!
är precis hemkommen från MAC, och är så jäkla lycklig! köpte tre skuggor och ett fantastiskt puder. skuggorna är två olika bruna, en skimrig, lite grönaktig brun och en helt matt, rödare brun. den tredje är vit, vaniljig och matt. ÅH! poopers, vad jag är glad.

det hela blev en rätt dyr affär, men jag tänkte att, iochmed att luciapengarna kommer snart, typ onsdag alltså, så borde det vara okej att slösa lite nu. fast vad säger jag, slösa, det här var verkligen inte något slös, jag blir ju helt i extas här! verkligen värt det. dessutom, skuggorna jag köpte från mac i somras är inte ens i närheten av slut, så de håller ju verkligen forever.

svensktalet idag gick förövrigt alldeles utmärkt, jag är riktigt nöjd.

och just det! julia och jag startat en kvartett! hon, jag, sippan och julias kompis amanda kommer köra lite nu framöver. vi har bestämt att ses och köra lite nu på torsdag, så hoppas det går igenom. åh, är helt excited över det också, ! vi kommer bara köra saker vi gillar, och det kommer bli skitkul.

och ytterligare ett glädjoämne! min mami kommer hem idag! hurra!


nu är det dags för mig att öva sång. tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar