lördag 23 januari 2010

lördag 17.21

brooke knows best känner jag passar en eftermiddag som denna. fast å andra sidan, nej, bkb passar egentligen aldrig till någon, inte ens en eftermiddag som denna.

igår var det fest hos Siri, jag var ganska seg och kom inte iväg dit förrän halv tolv. innan jag gick satt jag bara och chillade med rolf, åt glass och kollade på tv. inget krök för mig, alltså. hade inget att ta med mig, heller, så jag tänkte "äh, wtf, jag kör väl utan ikväll".

När jag anlände var det fullt ös, proppat. Tillställningen kändes väldigt "estet-ettan", men det var mysigt. Dock var det nog första gången i världens historia som jag inte haft något att säga. Jag menar det, lost for words alltså. Jag hälsade, hejade, kramade, tog i hand, "oj, ja, vad kul att det är så mycket folk här", osv, sådana saker man säger, men sen tog det stopp.
wtf? seriöst? och, nej, det har inget att göra med att jag inte drack, jag är i vanliga fall MER social när jag är nykter än jag är full. så, som sagt, skitskumt. Men i varje fall, kvällen fortlöpte och klockan blev två, och då tänkte jag att, nä, nu får jag ändå gå hem, så jag tog mitt pick och pack och vandrade hemåt, med lollo i luren.

nu ringer det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar