torsdag 21 januari 2010

en torsdag som denna!

oj, vilken lång dag. himmel, blir helt ballögd av trötthet här.
idag skulle jag skulle åka hemifrån 07.43. men, mina kära vänner, MEN! (det finns ett stort "men!" i det hela.) Gårdagen gjorde mig mysberusad (TÖNT-ORD!) och sömnig, + beccis mobil vrålade ut lily allen-sånger från och med klockan halv sex på morgonen, så, jag försov mig. alla händer upp i taket, såklart? petter, eh? yeye, så kommer jag till skolan och genomlider en hyyyyysteriskt lång dag, inkluderande typ 3 timmar mental tortyr, av en engelsklärare som försökte brainwasha mig till att gå upp till tavlan och skämma ut mig. bitch.(nej, fy förlåt) sen stack jag och min mor till mobilia, köpte saker på apoteket (OH MY GOD, VAD JAG ÄLSKAR APOTEKET! sanslöst, jag tycker det kan vara lika kul att shoppa på apoteket som på h&m, typ.) och åt glass.

sen sprang jag in på kicks och kirrade lash stiletto som jag velat ha så länge, plus ett china glace. YES! tio poäng! cg sägs vara rockin', och det var det också. BOOHYA.

nu har jag frsökt ha ett vettigt samtal med becci i telefon, men det går inte, för vi är så himla distraherade hela tiden av andra saker runt omkring. HA! min tumme känns ur led?

mmm, snart fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar