måndag 17 maj 2010

mlmo-hbg-sthlm-trndhm

åh! livet är äntligen på väg. förstå hur mycket jag längtar till studenten!

idag snackade jag med linnea i telefon. hon och jag var vänner när vi var små, vi bodde grannar i helsingborg. nu ska hon komma på min student! :D ska blir så jäkla spännande att se hur hon är nu, har inte träffat henne på minst fem år. jag saknar förresten verkligen den staden,

och så stockholm. stockholm på fredag! sjukt! är nervös som fan, har inte träffat pelle sen hultan '08, och det var inte särskilt nyktert. sooo.. ska bli väldigt spännande... eheh. puss.

trondheim i sommar. fan vad jag längtar! juli och jag ska ANTAGLIGEN (90% säkert) jobba där, och shiiiiet vad nice det kommer bli. vi ska bo i en lägenhet mitt i stan och bara jobba, dansa, mysa, kröka och ÄLSKA livet. fan vad bra det kommer bli.

hahah jag är så glad för så mycket så jag bara svär. heheh underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar