söndag 16 maj 2010

veckoslutsresumé, tjohej

jeeeeesus. helgen är över imorrn, och jag är nästan tacksam. sleten är bara förnamnet.
okej, jag måste verkligen tänka... torsdag, det var från torsdag vi var lediga va?.. hm, ja.

ja, alltså, onsdag kväll. fattarni. sjukaste ont i halsen. då hade jag sovit max 5h/natt i två veckor. okej. eh jag vet inte om det ens är möjligt utan en mental och fysisk kollaps, men jag dygnade två gånger i varje fall, utan att ta igen timmmarna. så, summan av kardemumman (vilken jävel kom på det uttrycket?) var i varje fall att jag fick ont i halsen som fan och sov i 15 timmar.
bra onsdag, det där.

okej, torsdag. då var det golden-time med becci, linn, jesca, jessica hansson och hanna. rada upp namnen bara, det blir intressant. aaaanyway, det var en trevlig kväll och det konstaterades att malmö inte ens är en damm, malmö är bara en fiskskål som folk simmar runt och runt i. känns ljust och positivt, funkar utmärkt med min livsstil.

fredaaag, fredagfredagfredag... vad hände då? äh, det har jag glömt. ELLER FAN! vänta! fredag måste ju varit igår då? för nu är det lördag natt. jafan! ehehh glad. fredag var kul! jag käkade fettgurglade köttbullar och pommes-lookalikes hemma hos mig tillsammans med julia, tony och amanda! ehh ja. tony är antonias nya smekis? givet, eller vad? lovin it. efter middag drog vi mot kb, SÅKLART. eheh? men! vänner, ni ska få höra. Kb hade skitbra musik! nämen, alltså. jag överdriver inte, peppen var helt otrolig, har helt ärligt talat inte upplevt det på det viset tidigare där. det var bara låt efter låt efter låt, BOOM BOOM BOOM, skitbra, dansa, hoppa, sjung! oavbrutet, tills det avbröts. såklart. men väldigt, väldigt bra så länge det varade!

sen blev det lördag. guuuuud, lördagen. in my face. sleten. sletet. julia och jag har pendlat mellan tre stationer; balkongen-köket-sängen. om och om igen. skrattat hysteriskt åt eländet, som faktiskt ändå vid närmare eftertanke inte var så illa, utan mest komiskt. vi skådar en tillställning på någons balkong på andra sidan gården och kryper ihop i våra positioner på balkongen och försöker låtsas som att de inte ser oss och vårt fantastiskt glamourösa yttre.

eheheh.

nu sover den lille sött här till vänster och jag ska nog sluta skriva.

tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar