fredag 7 maj 2010

sömnbrist är som lyckopiller

shit, vilket galet dygn jag haft.

låt oss börja med gårkvällen. dagen var ju jobbig som fan, men kvällen! åh vad skönt det var att få komma ut. Becci ringde mig och frågade om jag skulle med till goldens dubstepkväll, vilket jag, förvånande nog, var jäkligt sugen på, trots att jag nyss varit helt ledsen och slut efter sjukgymnasten. så, vi drog oss till golden där vi träffade väldigt random människor, schysst!
och jesus, vad dragen jag blev, hahah. jägershot på jägershot nersköljt med öl. jag var på topp, alltså hhaha. sen drog vi till debaser, min första gång där faktiskt. känns sjukt viktigt att vara 18 och komma in på 20, när det inte ens finns lista. eller, om det fanns någon var vi i varje fall inte på den, så EHE cred till oss? yesbraheja, jag är fortfarande fjorton i huvudet.
efter en stund där drog becci och jag hem till mig och sov där. vi åt ett helt paket salami som nattmunchies. underbart. vi sov fyra timmar, sen var det dags för skola igen. jäkligt trevlig kväll i varje fall.


idag har det varit en väldigt konstig dag. helt fantastisk också. jag har varit så sjukt hyper och jätteglad pga sömnbrist. det var väldigt intensivt, även för att vara mig. hahah jag var bara så JÄVLA exalterad över varenda detalj, fantastiskt. när vi var på stan var allting också konstigt, en helt random kille kom fram till oss och ville stå där med oss och röka. en gammal gubbe sa till killen att han hade "många vackra kvinnor runt sig". gollegubbe? wuhu. sen kom en gammal dam som julia kände förbi, jag pratade i telefon, rensade min väska och vi var omringade av amazonkvinnor på typ 2.05. en massa annat också, och allt hände samtidigt.

jag har köpt organisering till mitt smink också! fatta hur glad jag är över det. det är nästan löjligt. ska möblera om och flytta min smink-station. WOOOO!, nämen, allvarligt. jag är skitglad! :D


julia idag på face sthlm

hector, jonte och becci på goldens uteservering.

Nu ska jag organisera och fixa. hejhopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar