torsdag 6 maj 2010

so yeah, we're going down.



am i bright enough to shine in your spaces?

oh, kvällens underhållning har varit många olika saker. jag har nämligen dygnat. klockan är strax sex, och jag har inte sovit en blund. fått klart mitt genomfuskade kuhi-arbete, dock. heja. nu är det redovisning också.

jag hoppas att det finns tid att sova efter studenten.

onerepublic. jag gillar dem. vad var nu anledningen att man inte skulle gilla dem? jag har något vagt minne av att folk inte tyckte det var coolt att lyssna på dem. det är konstigt, de är asbra ju.

well fuck this, jag får väl äta frukost då... eller ? fan, jag är aldrig vaken såhär dags.. vad gör man? tar en cigg på balkongen? dricker te? jag kommer somna, bäst jag tar berocca istället för te. fasen vad rolf är söt. HAHAh åh han är så söt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar