söndag 2 maj 2010

söndagsångest 2.0 & kattfight

jävla kattjävel. jag blir förfan halvt ihjälskrämd.

hörde honom vråla på andra sidan muren på gården, fick ju helt panik. sprang runt och försökte komma över den jäkla muren, men icke då. sen blev det plötsligt tyst och jag trodde seriöst att roffe var dödat. plötsligt kom han över muren och sa mjaaau, lite lidande sådär. nu är han räddad och instängd i ett mysigt rum med kattlåda och mat&dryck. en jäkla tur att jag hade lollo och hennes mamma på skype samtidigt, de blev ju också vettskrämde och var halvt påväg att komma till min undsättning, åh. <3

men kan någon förklara, varför slåss de? katterna? jag trodde katter var trevliga, klappvänliga djur. jag trodde de tyckte om att lapa sol på söndagseftermiddagarna? snacka om missförstånd av en hel ras. jävla tigrar.

fifan vad det finns mycket att göra idag. denna veckan kommer bli hektisk. hysteri i mitt huvud.
nu ska ebba komma och klappa mig på huvudet. tackar gudarna för det. mamma kommer inte hem förrens om typ två timmar, så jag behöver verkligen lite kompani.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar