tisdag 6 april 2010

crazy day.

detta har nog varit den bästa dagen på länge. 1 - jag klippte av halva min frilla hos frisören. 2) julia och jag har börjat tagga. eller vadfan det heter. måla med sprayburk? helt sanslöst.

vi gick till frisören, julia klippte sitt hår och plötsligt fick jag infallet att jag också skulle klippa mitt hår. så nu är hälften borta. bra bildbevis:



sen gick vi via p-huset anna och insåg hur kul det måste vara att måla med sprayfärg, så vi gav oss fan på att hitta en målarbutik för att köpa sprayfärg.

därför letade vi upp en målarbutik på min alldeles fantastiska telefon, iphonen, som har alla möjliga fantastiska funktioner som man inte ens visste man behövde förrns man faktiskt behöver dem. skitskumt. därför tog vi oss till värnhem, sedan drottningstorget och gick därefter några gator upp. en jäkla massa gående för en trasig fot, men det var värt det. tillslut kom vi till en affär som funkade, derewere eller derwer eller något sådant. där köpte vi sex sprayburkar och några caps, som de så coolt kallas.

sen tog vi bussen till gustav, och gick därifrån till p-huset anna. där skedde detta;





nu är jag hemma, helt jäkla utslagen, och äter tomatsoppa med makaroner.
puh.

hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar