fredag 23 april 2010

nattligt.

efter cigg och hatande tillsammans med ebba känns situationen mer okej. nu ska jag lyssna på sången jag har i läxa tills imorrn, som jag inte kan. fan vad den är dålig.

jag är hungrig som fan. idag har varit en intensiv dag må jag säga. nästan lärt mig sjunga afrikanska sångtexter. det gick sådär, jag är medelmåttig när det gäller textinlärning. rent sångmässigt i varje fall. tog mig sex månader att lära mig lyricsen till someone else's story från chess.

who says i cant get stoned, turn off the lights and the telephone. i don't remember you looking any better, but then again i don't remember you, säger john mayer.

jag gillar inte hans typ. snuskig, kaxig, otacksam typ. dumpar tjejer som egentligen är för snygga och intelligenta för honom. snackar skit. usch. synd bara att sådana typer har en tendens att vara jobbigt bra på något. exempelvis mysig gitarrmusik som passar bra en torsdagskväll kl 00.31.

äeh, fan vad jag är hungrig. det knarrar där inne.
om det är något jag gillar så är det fan mozarts pianokonsert nr 20. jäkla skön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar