tisdag 20 april 2010

MUA

jag funderar på det här med smink. kan man komma undan med det som ett "kreativt utlopp" ? för jag har varit helt insnöad på smink i allmänhet i ca 10 månader nu, och jag kommer inte undan. jag kommer på mig själv med att tänka, "åh, ja, men imorgon får jag i varjefall sminka mig igen, då är det ju ändå värt att gå upp". hahah åh, vad bra det låter.

men fatta hur kul det är. det är nästan så man ska söka en makeup artist-utbildning till hösten. men gud. vilken grej. jag vill det väldigt gärna. dock är det dyrt. men om man jobbar skitjobb tills man har råd? nåväl, det får väl ligga på is tills jag lyckats ta studenten. det känns som prio #1 nu.

jag håller med som någon skrev på facebook; studenten är nära, men ett mental breakdown är närmre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar