tisdag 13 april 2010

forever, yeah?

hell yeah, nu har alla mina grejer från forever21 kommit! julafton varje dag, yeah? mamma och jag har fyllt på lite i min ledsna fot-brutna garderob. eheh. well nog om det.

Jag har seriöst blivit beroende av Skins. kollar det hela tiden, och då menar jag verkligen HELA tiden. ett dygn kan seriöst gå utan att jag gör något annat än att glo på skins. åh vad jag vill åka till bristol och bara känna på england och allt som england är. jag vill nu.

idag har jag gjort ett gympa prov. seriöst ? gympaprov ? vem tar ett sådant på allvar? inte jag iaf, för jag kollade skins hela gårkvällen. dock gick det utöver denna dagen, och jag fick stanna hemma de första lektionerna för att plugga till gympaprovet. hahah, gympaprovet. man skrattar av dess löjlighet bara man hör det. strunt.

jag vill att ragna och peter ska komma hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar