torsdag 22 april 2010

händelser

alla tummar upp för allt. BRA INSTÄLLNING. ehehe.

jag borde börja blogga igen. det är kul att bara skriva utan att någon sagt till en vad det hela ska handla om. faaaaaaan vad jag har fullt upp nu. ändå sitter jag bara och kollar youtube-videor. men ikväll har jag varit flitig. HEJA HEJA HEJA! idag tog vi upp hide and seek igen, vi ska söka till vårkonserten i konserthuset. hoppashoppashoppas allt går som planerat. imorrn äre torsdag och dags för kuhi kl 8.15. OJOJOJ SKOLFIXERAD MUCH?

köpte mac's paint pot i painterly idag. har velat ha den for ages! glad.

börjar rulla in studeninbjudningar. nära nära, nervös.

har haft två konserter, två dagar i rad, med kammarkören. kul tycker jag faktiskt. bra sätt att använda sin tid. nej, jag är faktiskt inte ironisk, jag menar det. det känns bra och kul att det faktiskt blir en produkt av arbetet man lägger ner. glad.

ska sluta skriva nu. kan inte, har skrivit så mkt idag att fingrarna bara rullar på utan något särskilt innehåll. kul

måste sova. HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar