måndag 5 april 2010

den brutnas första glas vin

mhm, idag drack jag mitt första glas vin på två veckor. det var inte särskilt spektakulärt.
men vad som var spektakulärt däremot var att träffa ebba efter hennes tio dagar i new york.
helt otroligt, vilken fantastisk stad, hon berättade om hur hon åkt satc-bussresan och varit på barney's. åh! jag vill också, så himla gärna! så, neb och jag gick bort till två krögare- även kallat "bullen", tydligen, hmm- och tog ett glas vin och vitlöksbröd, creme brulee och diverse annat gott. jäkligt mysigt, förutom attack från full farbror från bordet bredvid. crazy man, helt på, jätteglad. obehag.

weeeeeeell, what else... ja, becks var här idag också! mysigt, vi åt mat och tog en cig på balkongen och hon berättade om gårdagens bravader och annat spännande som en handikappad som jag inte längre har turen att uppleva, som dans, öl och män. bittert.

ehe-ehe. ja. jag vet, mamma, det är bara fyra veckor kvar. BARA FYRA VECKOR, JA DÅ ÄR DET JU LUGNT. eeeeeeeh, släpp det, eh oj okej.

ebba har köpt ett essie-nagellack till mig. jag har velat ha ett sådant väldigt länge och jag är så jäkla tacksam. TACK! luv.

idag och igår är/var jag väldigt intresserad av the big bang theory, jag har letat upp en sida man kan se det gratis på, och den använder jag flitigt. därför ska jag sluta skriva nu.

förresten har jag hittat en ny person att bli hysteriskt förälskad i, på avstånd, i all hemlighet. kul! såhär ser jag ut nu-jag vet inte varför en bild på mig skulle hjälpa, men jag har hört att bilder i allmänhet hör hemma på bloggar, och jag har inte tagit några meningsfulla bilder på sistone för all min kreativitet har runnit ut genom mitt högra öra, så denna får duga. heja photobooth.


hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar