lördag 5 mars 2011

against

"fuck me sideways, nu går jag ut och dansar!"

nej. om det vore så väl. jag vet inte riktigt vad problemet är, jag hade kunnat gå ut.. jag orkar inte. men jag är uttråkadddddddd ÅÅÅÅH kom igen, jag kan inte ens skriva ordentligt.

hur i helvete började skrivande handla om något annat än ord? det förvirrar mig, 90% av alla bloggar som finns idag drivs av fittor som bara bloggar för att visa upp sina nyinköpta gina tricot-linnen och bli kända. stavfel och särskrivningar regerar, dåliga photoshopningar och fula beskrivningar av deras tråkiga högstadieliv. barn dör i svält, djur är utrotningshotade och jorden håller på att bli förgiftad. något annat dåligt jag glömt nämna?

nä, jag kan inte sitta här och irritera mig på jordens avskum och skräpsituationer. skit i det. nu går jag ut och dansar.

inte.


choklad?


adieu! xx i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar