söndag 6 mars 2011

jävla skitkids.

jag blir fan deprimerad. fy fan i skithelvete vad trött jag blir. hipster, häftig, så jäkla självsäker och arrogant. alla jävla människor är likadana. alla är så jävla tråkiga, gamla och självgoda. man ska leka en äcklig jävla lek och låtsas som att man actually gives a fuck. jag är så trött på att vara i behov av dig, fan i helvete. jag blir så jävla provocerad, inte fan ska jag behöva en jävla någon som är helt jävla ointressant. jag är inte ens kär i dig. vem fan är du att tro dig vara över mig. get the fuck out of my life.

patetiska jävla inkonst-töntar. narcissistiska helvetes hipsterkids. fuckin egoistiska jävla barn med daddy issues, fyfan vad fula ni är. jävla attention whores. organisera klubbar, spinna skivor, snacka skit, skapa något av ingenting, fyfan vilka viktiga jobb ni har. hur fan skulle världen gå runt utan era jävla justice-remixer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar