lördag 5 mars 2011


eller whatsup med det. fint väder. ahhhhh jag har så mycket mardrömmar jämt. vadfan hjälper det. tänker att jag ska duscha, satsa med håret, göra värsta lockarna och sen gitta till flajs födelsefest. födelsefest, jag orkar inte ens kommentera att jag skrev det. det är det som är problemet, när man blir less orkar man inte kommentera på saker och bra texter bygger på åsikter och kommentarer.

är så jävla sugen på att tatuera mig igen. fan, det riktigt kliar i fingrarna. jag tänker harry potter-tema. ja, jag är seriös? jag är det största harry potter-fanet, jag har följt serien sedan jag var nio, det har varit en enorm tröst och stor del av mitt unga liv. haha det lät som snäppet för mycket, men det är fan sant. men man börjar ju fundera. det är så att jag vill ha hela dumbledores namn tatuerat någonstans (han är nämligen min största förebild), och då kommer det se ut såhär:.... och här skulle det vara en bild på hur fonten ser ut och namnet. men, såklart, fungerar det inte och jag kan inte omvanlda en .tiff-bild till en .jpg-bild. jag vet inte ens vad jag snackar om här. NÅJA;nu gittar jag till duschen, ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar