måndag 1 februari 2010

bloody monday/date day!

faaaaaaaaaaaaaaaaaaan. ipod, var är du?!


jeeeesus. har letat som ett sär, men kan fortfarande inte hitta den. haaduiaodgyufivwetycfik-

anyway; måndag. vad finns det att säga om en måndag? skola, skola, gömma sig inomhus efter att hysteriskt ha sprungit mellan affärer och försökt njuta av spendera sina sista slantar. nya skuggor från make up store (!).

julia är på date! (ja, jag har brist på sådan aktivitet i mitt liv, så jag tänkte berätta om hennes istället). en riktigt date med bio och hela kitet! är det inte helt sanslöst? att sådant ens finns nuförtiden! nä, jag vet, det är bara jag som inte får uppleva det, andra gör det hela tiden; okej, ja, mm, visst sant yeyeye, men ur mitt perspektiv känns det helt fantastiskt. bio och fika och gud vet vad. jesus, jag blir pirrig bara av att tänka på det. har peppat joules hela dan, satsarn här ja.

nu; research för mitt kulturhistoriearbete. 1920's, heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar