tisdag 2 februari 2010

skolväntan.

jag sitter i skolan och väntar på gympalektion. tio poäng till mig för att jag ens går på de jäkla lektionerna. det börjar fyra och ebba är på väg hit nu, hon har också lite att ta igen.

idag sprang jag och julia till banken och skulle fixa lite grejer, men då hade hon glömt sitt leg. HALLÅ! hur typiskt är inte det? alltså, att saker som man liksom bara tänker att "okej, jag behöver nog inte denna prylen förrens till helgen", så hamnar man såklart alltid i en situation som man inte hade väntat sig. alla gånger man har det med sig behövs det aldrig. såklart, alltid händer sådant. hjälp. sen göttade vi oss på donken som belöning för att vi försökte i allafall. good job!

jag längtar till fredag och till att snön ska försvinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar