tisdag 16 februari 2010

tid för dröm och studentpanik.

oh, det var en stund sen. har helt enkelt inte varit särskilt sugen. och nu försvann suget igen, har några faktorer här hemma som får mig att slita mitt hår av irritation. anyway; det jag skulle säga var följande:

1) kolla på dessa plagg. de flesta är burberry prorsum (förutom skorna, såklart. och några andra plagg as well). hur fantastiska är de ? man vill ha dem. allihop. gärna nu, med detsamma.

2) det är snart student, and it freaks me out. fick studentmössa idag och jag vill bara gömma den inunder ett lågt bord, i en låda med en filt över. shit, vilket dåligt gömställe, förresten. men you get my point, hur ska jag fixa ett liv på riktigt? uehhshkla. hur ska jag hinna göra klart allt som ligger och skräpar?

3) konstant helg-längtan. oavbrutet, alltid. typ, söndag morgon är jag redan festsugen igen. problem, eller är det bara det att jag gillar att dansa i ett mörkt dunkande rum? det kan man fråga sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar