lördag 27 februari 2010

HELA JÄVLA LOVET HAR GÅTT / veckosummering.




"if you lived here, you'd already be home"

nu är det slut på lovet. det verkar som om att jag har försökt bevisa något för mig själv. jag har helt enkelt krökat för mycket. nu har jag världens hosta och den snorigaste näsan. jag är för gammal för sånt här. OKEJ; veckosummering. (börjar fredagen lovet började)

fredag: skolslut, förkrök hos mig. utgång/KB. dans, öl och fatala händelser, som också kan ses som skrattretande. underhållande kväll fylld med händelser som ingen låter mig glömma, och tyvärr är det det enda jag vill. glömma alltså. himmel.

lördag: aldrig varit så död och bakis. jesus.

söndag: filmkväll i beccis hus, som hon passar. mysigt, os mitt i natten.

måndag: chillidillen under dan, sen utgång på kvällen / etage. HAHAH alltså, ärligt talat, jag älskar det stället. alla tar sig själva på fantastiskt allvar. man kan bara dansa som en crazy person, för alla där inne är så upptagna med att jucka på varann att de inte lägger märke till något alls. frihet! anyways, där var vi, mels, limpan och jag. kul, träffade amanda ingren-olsson från vår gamla klass!

tisdag: bakis under dan. fail. kvällens plan var utgång/ 100 dagar till studenten på ölkafét. det var trevligt, bra att skaffa lite sammanhållning sådär nu mot slutet. nej, jag är inte ironisk! julia fick napp och det innebar fjong i en övergiven frisörsalong. vi försökte vara seriösa och trevliga, men jag skrattade åt dem och sen drog vi.

onsdag: kommer inte ens ihåg dagen. hm. ANYWAYS; på kvällen var det utgång /babel - efterfest till maskinens spelning. jag skådade herbert genom folkmassan och gick fram. jag fick skaka hand med honom och han introducerade mig för sin syster. detta var en helt otrolig händelse, och jag vägrar tvätta bort honom från mig. nu är det lördag förmiddag och jag har fortfarande inte duschat. VÄGRAR. vaddå, jag ska ju ändå bara sitta inne? sjuk, ju? hosta?

torsdag: dödens död. herregud. sov/åt hela dagen och natten.

fredag: kollade vampire diaries hela dagen- älskar det! sen kom julia och undrade om jag ville med dem till kb. fick en sipp av hennes öl, tog en cigg och insåg sakta att det inte var realistiskt.
loli, linn och becci ville också till kb, men sen avslutades det hela med att loli och jag följde becci till bussen, och sedan gick hem till mig och kollade girl, interrupted och betällde hemkörd max-mat. fantastiskt. insåg att det finns en dipp som heter dill-i-dill-dipp. amazing.

Och så blev det lördag. här sitter jag och skriver, medan loli ligger bredvid mig och sover så sött. jäklar vad detta lovet har gått snabbt. helt hysteriskt. och nu är jag krasslig, sådär lagom till skolan. jag har tamefan koll på timing. på riktigt, detta är bra ju!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar