söndag 28 februari 2010

studio secrets/choklad/morden i midsomer

idag var jag och mamma på entré. l'oreal har ganska nyligen släppt en ny serie som heter studio secrets. den har tre superbra primers, varav en är för röd/rödflammig och irriterad hud, och den köpte jag idag. skitbra!

jag har nu insett den enda nackdelen med att bo här i stan. det är egentligen mest en fördel, men för mig har det en tendens att bli en dålig vana.

iochmed att livsen bokstavligt talat ligger fjorton meter från min port och alltid är öppen till 22 blir det alldeles för lätt att springa bort och köpa choklad. idag gjorde jag just det, sprang. sprang i kofta, utan jacka och med mammas ballerinaskor för att köpa chips och choklad.
nu är jag väldigt mätt och har inte ätit middag. BRA JOBBAT.

PS: julia är på date! jag är så jäkla nyfiken! herregud, jag lever mitt kärleksliv genom henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar