tisdag 9 februari 2010

sjukdag2 / penicillin / california english



bild1: juni 2008. bild2: agusti 2008. bild3; mars 2009.


"sweet carob rice cake, she don’t care how the sweets taste. fake philly cheese steak, but she use real toothpaste. cuz if that Tom’s don’t work, if it just makes you worse, would you loose all of you faith in the good earth? and if it’s all a curse, and we’re just getting worse, baby, please don’t lose your faith in the good earth"

åh, vampire weekend. partykänslan infinner sig! skönt. synd att jag ligger hemma.

men! idag fick jag penicillin! så, om ett par dagar borde jag vara på fötterna igen. längtar till att träffa människor igen. av bara någon dag inomhus blir man rastlös och i behov av sällskap.
dessutom känns det som om jag har suttit här i min säng hela jävla dan, men klockan är bara tolv? åh jobbigt. jag får väl plugga lite religion? hahah, ja just det, bra tänkt där. kommer ganska säkert inte hända.

hahahah, fick skoltidningen av julia igår, tydligen är ebba redaktör? jag visste inte det, så himla kul att läsa den, hahah, världens bästa bild på ebba på typ första sidan. <3

nu ska jag dansa här i sängen för mig själv, hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar