tisdag 9 mars 2010

ALICE/TISDAG/$TEPHEN


jag längtar nästan till imorrn för att jag ska ha en anledning att sminka mig. igen. jävla loser.



idag är det tisdag, men igår var det måndag och då gjorde jag och julia något spektakulärt. vi gick på bio och såg alice in wonderland! alltså; vad ska man säga om denna film.. hela utseendet, designen på allt, 3d-effekterna, och karaktärerna är fantastiska. men storyn, gott folk, storyn. meningslösheten bara skriker oss i ansiktet. himmel. men men!

imorse fick jag såklart betala mitt pris för filmupplevelsen, var inte på skolan förrns någon minut i 13. fail, jo, det kan man också säga. nåja, jag missade inte historian iaf, och det är alltid key.
anyway, jag var på gympa också, herregud, vem står ut? inte jag, men jag göre i varje fall, FAB, GRATTIS, BRA, HEJA! osv osv, peppa mig.

idag har jag också tänkt tvätta kläder och städa. det går.. sådär. jag har satt igång en tvättmaskin. eeeeeeeeehja, mmbrayes. OCH FÖRRESTEN! KE$HA har gjort.. oj, vad hände med texten?..SÅ ja! nu känns det bättre. eller va, nej nu kanske, nej fan, vadvad är det somnder.! men herregud... såja, nu... OKEJ NU; Kesha har gjort en sång.. MEN HELVETE VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIN TEXT, det är fel typsnitt och nu finns inte mitt gamla! men helvete, skit i det då.

Okej, to my point; kesha har en sång som heter stephen, och den är AMAZING. shirens, vad den är mysig och cheerio. jag är chokladsugen. blakbnaklö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar