onsdag 31 mars 2010

påskägg




det är ju påsk nu! benet är nyfixat och jag kan till och med gå på det lite försiktigt! :) bra, kul och allt sådant. nu gör pappa bruschetta, ooh hypat. idag satt vi på huven av bilen och tog en cigg och pratade, parkerade på parkeringsplatsen till en golfbana. lugn och bra stund. fast ja, pappa rökte ju inte; astma + tobak = ingen överlevnad, typ, så. well, det där med ingen överlevnad, andningsproblem och KOL gäller väl även oss andra, utan astma. fan vad man borde sluta röka. well, det är ju faktiskt på gång. vid studenten får det räcka med snuskeriet. så, slutdiskuterat. åh, röksugen. hohoh,

peter lämnade en påse med filmer igår, om jag inte redan nämnt det, så jag kollar twin peaks och skräckisar som en galning. bra distraktion. jag försöker tänka att det är kultiverat och allmänbildande också, men det kan ju debatteras.

okej, hopp!

2 kommentarer:

  1. Bra att du tänker på att sluta röka - ha mig som ett avskräckande exempel :) Puss

    SvaraRadera