söndag 28 mars 2010

maraton-dygn

nu är det söndag kväll. i onsdags hade fff after-work på moccasin. det var som vanligt fantastiskt, dock drack jag cola hela kvällen. men det var gott. tyckte lite extra synd om mig själv och gav mig själv en kladdkakebit. som pappa betalade. känns bra.

kvällen fortskred, väldans trevigt med en jazzman som sjöng michael bublé b.la. tjejerna hade skola tidigt och droppade hemåt, en efter en, men loli och jag stannade tills de stängde. sen gick vi hem till mig och fick mat av pap!

det var starten på mitt och lollos maraton á la summer'09. vi hr sovit och varit här i min lägenhet i tre hela dagar i sträck. vi har haft två stationer som vi cirkulerat mellan- 1) sängen med film och snacks, 2) balkongen med cigg och te. väldigt trevligt! känns faktiskt väldigt sympatiskt av Loli att orka vara med den handikappade tjejen i fyra nätter. tack älskling!

nu är det söndag. som sagt. jag är smutsig igen, hur gick det till? jag var ju nyss ren. usch. håret är snuskigt. ja, jag ska inte berätta om processen man måste gå igenom för att duscha. det är bara... för mycket. för många faktorer spelar in. huiespfhsui.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar