torsdag 4 mars 2010

torsdag-snarthelg

idag åt jag på mcdonalds!!!! bra va!!!!
idag blev jag kallad crazy, men det funkar ju finfint.
pinsam och högljudd kan också vara rätt bra uttryck, annars. HEJA MIG!
idag är jag smink-nöjd. det känns roligt. häromdan var jag smutsig och ful, men idag var en ren och bra dag. bra sminkdag och så. det kan man ju säga. bra sagt. COOLT!

här sitter jag med mina hörlurar och putläppar och pekar uppåt. just kickin some ass.

idag har alt varit bra och chill och allt annat en dag kan vara. jag vet inte, man skriver väl om sin dag? hmm. jag är glad att våren kommer och att helgen kommer. fast äsch, det där med helgen säger jag ju alltid. men det är ju alltid sant!

jag vill ha nya kläder, detta är löjligt, jag har inget att ha på mig. idag var det så längesen jag tvättade kläder att jag fick ha på mig festblåsa i skolan för det var det enda som var rent. typ.

nu är jag trött, men ska snart sjunga lite för mig själv, för min sånglärare säger att man utvecklas av att öva. HAHA SOM OM!

fan vilket bra smink jag fick till idag. kul, imorrn ska jag sminka mig också. fast annorlunda. tja, det känns ju kul att ha något att se fram emot iaf!!!!!!!! yesss, där fick du till det.

jameneeeeeee tjarååå, som dom säger. dom där.. bloggerskorna.
eller?

tjoho, nu ska jag lägga mig och göra ingenting. hejdå!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar