onsdag 24 mars 2010

invalido! day two

åh, alla är så jäkla gulliga. sms, fb-meddelanden och krya-på-dig-kommentarer på min status. tack!

förövrigt har jag insett att jag kommer bli värsta biffen efter denna upplevelsen. jag har världens jäkla träningsvärk i armar och rygg, typ. de jäkla kryckorna är riktiga dödsredskap. ueh.

jag drömde att jag snodde en bil med någon, och åkte nerför en backe, in i en djungel. galet. jag varknade vid elva. åt frukost med mam&pap och vi diskuterade hur saker som en gång i tiden var omöjliga att tänka sig, nu blivit vanligt. eh. ja.

nu är klockan halv ett, och jag ska försöka mig på projektet att duscha. det kommer involvera en plaststol och plastpåse över benet. bara de ingredienserna gör projektet dömt att misslyckas. MEN! jag ska bli ren! det är viktigt. det lärde jag mig efter nyår. hehe.

ikväll ska fox force five -mel, lin, bec, loli & jag- ta en after work på moccasin. åh, ska bli så skönt att komma ut, och träffa tjejerna.

okej! hejdå!
blabla1!osdio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar