tisdag 16 mars 2010

måndagskonsert/rage

måndagskonsert! vi sjöng "who's sorry now?" med kvartetten. det gick fint, det var rent och bra, men lite livlöst tyvärr. well, whatcha gonna do lizom, man kan inte få allt.

himmel, denna kvällen har jag varit så fantastiskt irriterad att det är helt sanslöst. ledsen, arg, frustrerad, irriterad, ja, det mesta man kan tänka sig i negativ bemärkelse. därför gjorde jag kladdkaka. det var gott. mhm, då var den situationen löst. jag känner mig utmattad av ingentinget.

sover alltid för lite. ska försöka sova ordentligt inatt, men jag har forfarande bara 6,5h att sova. om jag inte hinner sova kommer jag inte kunna existera. jag hinner inte existera? ska skolarbete och annat kuk förhindra mig från att överleva? fuckin lönt, bitches! ååååååhhhhhh jävla horor. lönt att ha en jävla massa att utföra om man inte ens existerar. men gud, vad säger du. nä, jag vet inte. bara önskade jag hade typ femtio spänn, så jag i varje fall kunnat få ett sketet ciggpacke. om det ändå ska suga, kan det ju lika gärna göra det med en gnutta tröst.

HAHAHAHA OJ, BITTER MUCH?!

nä nu får det fan räcka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar